Forum - RPG - Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zasady tworzenia kart postaci

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum - RPG - Strona Główna -> Sesja - Bramy Piekieł
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Faharrad
Administrator



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa [*]

PostWysłany: Czw 21:29, 24 Maj 2007 Temat postu: Zasady tworzenia kart postaci

Oto kilaka zasad dotyczących tworzenia kart postaci. Miłej lekturki.


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-



1. Atrybuty:
Siła
Zręczność
Inteligencja
Charyzma
Wytrzymałość
Spryt

Gracz samodzielnie rozdziela 20 pkt. między wybrane statystyki. Na początku każda wynosi 1. Maksymalnie na początku może wynosić 10


2. Umiejętności
Walka bronią białą (Siła)
Walka bronią dystansową (Zręczność)
Skradanie się (Zręczność)
Rozbrajanie zamków i pułapek (Spryt)
Dyplomacja (Charyzma)
Zastraszanie (Charyzma)
Fałszerstwo (Spryt)
Alchemia (Inteligencja)
Wiedza (Inteligencja)

Gracz samodzielnie rozdziela na początek 20 pkt. do wybranych umiejętności, po czym dodaje połowę z podanego atrybutu zaokrąglając w gore (np przy inteligencji 3 do dajemy +2, tak samo przy int. 4). Np Gaern przydziela do walki bronią białą 10 pkt. Jego Siła wynosi, 6 więc razem ma 13 pkt. w tej umiejętności. Do zera też dodajemy połowę atrybutu (nie tyczy sie um. Wiedza).
Przy umiejętności Wiedza trzeba podać jej zakres, np heraldyka, geografia, runy, itp. Mozna posiadac kilka umiejetnosci wiedza (np. wiedza(geografia) i wiedza(szlachta) i wiedza(historia)).


3. Magia
Śmierci - zła strona magii (np nekromanci)
Żywiołów - dobra strona magii (np mag ognia)
Plugawa - magia pochodząca od złych bóstw (np. źli kapłani)
Święta - magia pochodząca od dobrych bóstw (np. dobzi kapłani)

Jeśli gracz chce grac magiem lub kapłanem ma na początku do rozdania 10 pkt + Inteligencja. Jednak nie może wybrać dwóch przeciwstawnych magii, czyli Śmierć-Żywioł i Plugawa-Świętą.

Ilość czarów dziennie określa się 1/2_inteligencji_+_1/2 Wytrzymałości dla magów i 1/2_charyzmy_+_1/2_wytrzymałości dla kapłanów.

Postać może wybrać sobie 5 czarów. Muszą być jednak nimi słabe czary (np Światło - świeci jak pochodnia, czy lodowy kolec - drobne obrażenia od zimna i ukłucia) Musi oczywiście opisać też ich efekt. Mag może mieć przygotowane (gotowe do użytku) 1 + 1/2Inteligencja ( dla magów) lub 1 + 1/2Charyzma (dla kapłanów) czarów. Reszta jest zapisana w księdze czarów i żeby się ich nauczyć potrzeba 1h (jednak limit przygotowanych czarów nadal obowiązuje wiec postać musi zapomnieć jakiś czar tak, aby go nie przekroczyć)

Do zaklęć leczących mają dostęp jedynie kapłani dobra, kapłani zła posiadają klątwy. Nekromanci mogą przyzywać szkielety i kraść energie witalną, a magowie żywiołów to czarownicy typowo ofensywni (kula ognista, trzęsienie ziemi, zamrożenie itp.)


4. Inne
Punkty Życia (PŻ)
Punkty Pancerza (PP)

Punkty Życia obliczamy w następujący sposób: PŻ = x + Wytrzymałość, gdzie x to podstawowe życia dla maga wynoszące 10, a dla wojownika 20.

Punkty Pancerza obliczamy w następujący sposób: PP = y + Zręczność, gdzie y to premia, jaką daje nam noszona zbroja.


5. Ekwipunek
Broń: -wojownik: niemagiczna, dowolna (np. ciężka i lekka kusza, miecze włócznie itd.)
-mag: niemagiczna, słaba (np drągi, kije, sztylety, lekkie kusze i małe łuki, małe miecze)
Zbroja: -wojownik: niemagiczna, dowolna (np kolczuga, skórznia, płytowa, łuskowa)
-mag: niemagiczna, słaba (np szata, przeszywnica)
Tarcze: -wojownik: niemagiczna, dowolna
-mag: brak
Inne: -wojownik: dowolne, niemagiczne buty, hełmy itp.
-mag: dowolne, lekkie, niemagiczne buty, peleryny itp. (bez hełmów i innych ciężkich elementów)


Zbroje dają magowi zawsze (oczywiście na początku) 1 do PP, a wojownikowi od 2 do 3 PP.
do 3 PP.
Specjalne przedmioty takie jak pamiątki rodzinne (miecze, zbroje itp.) należy omówić osobiście z mistrzem gry.

Postacie czarujące dostają na początku dodatkowo księgę czarów oraz zasobnik na komponenty do czarów.



-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-



A tak oto ma wyglądać wasza karta:

Imię postaci: (nie trzeba chyba tłumaczyć )
Imię gracza: (wasz nick z forum)
Profesja: (z grubsza to czym się zajmujecie np kapłan, pirat, wioskowy głupek)

Atrybuty:
Siła
Zręczność
Inteligencja
Charyzma
Wytrzymałość
Spryt

Punkty Życia
Punkty Pancerza

Umiejętności:
Walka bronią białą
Walka bronią dystansową
Skradanie się
Rozbrajanie zamków i pułapek
Dyplomacja
Zastraszanie
Fałszerstwo
Alchemia
Wiedza (...)
Wiedza (...)

Magia:
Śmierci
Żywiołów
Plugawa
Święta

Ekwipunek
Broń 1:
Broń 2:
Broń 3:
Pancerz:
Tarcza:
Inne:
-...
-...
-...
-...
Pieniądze:

Wygląd zewnętrzny:
...

Historia:
...


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-


Gotowe karty proszę przysyłać do mnie, ja je sprawdzę i ew. poprawie. Karty zamieszczam ja.
Proszę jak najszczegółowiej opisać waszą postać w dwóch ostatnich punktach. Inaczej sam coś wymyślę i możecie być niezadowoleni. Very Happy Cool
W podpisie waszych postów proszę umieścić link do waszych kart postaci.

To tyle. Dziękuję za waszą uwagę. Cool Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum - RPG - Strona Główna -> Sesja - Bramy Piekieł Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin